Δράσεις Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με στόχο την ανάδειξη του τουριστικού της προϊόντος σε δυναμικές αγορές, συμμετείχε σε τρεις σημαντικές δράσεις τουριστικής προβολής. Αυτές περιλαμβάνουν το “Greek Tourism Workshop” στο Βρότσλαβ της Πολωνίας, την εκδήλωση παρουσίασης του προορισμού στη Βαρσοβία και το “Greek Luxury Tourism Workshop” στη Μανάμα του Μπαχρέιν.
Η προσέγγιση της πολωνικής αγοράς υλοποιείται σε συνεργασία με οργανισμούς όπως ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, ο Πιερικός Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης και η Thessaloniki Convention Bureau. Η συμμετοχή αυτή ενισχύθηκε με δράσεις τουριστικής προβολής τόσο στη Βαρσοβία όσο και στο Βρότσλαβ, μια από τις μεγαλύτερες πόλεις της Πολωνίας που παρουσιάζει αυξανόμενη δυναμική. Στην εκδήλωση της Βαρσοβίας, που συγκέντρωσε σαράντα τουριστικούς πράκτορες, η συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία LOT αναμένεται να διευκολύνει την καθημερινή απευθείας πτήση από το αεροδρόμιο της Βαρσοβίας προς το “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης, από τις 17 Ιουνίου έως τα τέλη Οκτωβρίου.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στο Βρότσλαβ, οργανώθηκαν Β2Β συναντήσεις με δημοσιογράφους και επαγγελματίες του τουρισμού, με σκοπό την παρουσίαση της Κεντρικής Μακεδονίας ως μοναδικού τουριστικού προορισμού τεσσάρων εποχών. Το ενδιαφέρον των Πολωνών επαγγελματιών εστιάστηκε στα εντυπωσιακά φυσικά τοπία, τις δραστηριότητες στην ύπαιθρο, τη πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και τα θρησκευτικά μνημεία. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στις παραλίες και τη γαστρονομία της περιοχής, καθώς και στη Θεσσαλονίκη, η οποία αναδεικνύεται ως ιδανικός προορισμός για city breaks και ημερήσιες εξορμήσεις.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε επίσης στο “Greek Luxury Tourism Workshop” στη Μανάμα, όπου παρουσίασε τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής. Οι επαγγελματίες του τουρισμού έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την πολυτελή φιλοξενία, τη γαστρονομία υψηλής ποιότητας, τον πολιτιστικό πλούτο και τα μοναδικά φυσικά τοπία της περιοχής. Στη διάρκεια της εκδήλωσης, πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από 25 στοχευμένες συναντήσεις B2B με επαγγελματίες του τουρισμού.
Η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Βίκυ Χατζηβασιλείου, δήλωσε: «Η πολωνική αγορά είναι στρατηγικής σημασίας για την Κεντρική Μακεδονία, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ), το 2023 παρατηρήθηκε αύξηση 45,7% στους Πολωνούς επισκέπτες. Αυτό το κοινό ενδιαφέρεται να ταξιδεύει καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Η συμμετοχή μας στο workshop στο Μπαχρέιν είναι μέρος της στρατηγικής μας για εξωστρέφεια και διείσδυση σε νέες αγορές της Μέσης Ανατολής. Στόχος μας είναι η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας.»